Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene al Republicii Moldova

Ambasada Republicii Moldova în Republica Populară Chineză

A A A

La Beijing a avut loc ceremonia de promovare a Pavilionului Republicii Moldova în provincia chineză Jiangsu și lansarea celei de-a 8-a ediții a proiectului-concurs televizat chinez ”Microfonul de Aur 2020”, cu participarea în premieră a unei companii auto

Publicat:Wed, 16/09/2020 - 15:12

În data de 15 septembrie 2020, în capitala chineză Beijing, a avut loc evenimentul de lansare a  Pavilionului Republicii Moldova, în cadrul Expoziției permanente de mărfuri de import ”O Sută de Țări-O Sută de Branduri” („Hundreds Countries-Hundreds Brands”) din or. Haian, provincia Jiangsu.

La eveniment au participat Ambasadorul Republicii Moldova la Beijing, Dumitru Braghiș, Vice-secretarul Comitetului municipal de Partid al orașului Haian, Wu Wei, Viceprimarul orașului Haian, Zhang Yuanchun, ex-Vice-ministrul Departamentului pentru Relații Externe al Comitetului Central al Partidului Comunist Chinez, Zhou Li, Ambasadorul Afganistanului la Beijing, oficiali chinezi de la Ministerul Comerțului, Camera de Comerț și Industrie, Federația Întreprinderilor din China, diplomați din Ambasadele a peste 10 țări acreditate în China, oameni de afaceri, presa chineză, în total cca 200 persoane.

Pavilionul Republicii Moldova la Jiangsu a fost deschis cu sprijinul Ambasadei Republicii Moldova în China, va fi administrat de compania ”Chateau Loghiny”, are o suprafață de 150 m2 și va activa ca un show-room permanent de expunere și comercializare a produselor ”Made in Moldova”. Provincia Jiangsu, unde este amplasat pavilionul, se clasează pe locul doi la capitolul PIB pe cap de locuitor și este una din cele mai prospere regiuni din China, cu o populație de peste 78 milioane locuitori.

Totodată, la eveniment, Ambasadorul Dumitru Braghiș a lansat oficial cea de-a 8 ediție a proiectului televizat ”Golden Microphone Contest 2020”, al postului de televiziune Jiangsu, cu acoperire media de 1/3 din teritoriul Chinei, la care participă compania moldovenească ”Chateau Loghiny”. Este pentru prima dată, când un proiect media cu audiență de top din China are în calitate de sponsor și brand vinicol o companie din Republica Moldova. Pe parcursul a 4 luni de difuzare, din septembrie până în decembrie a anului curent, emisiunea va prezenta spoturi publicitare ale vinurilor ”Chateau Loghiny”, și materiale video de promovare a imaginii Republicii Moldova. La finele concursului, unul din câștigători va obține titlul de Ambasador al brand-ului vinicol ”Chateau Loghiny”.